IT Support
Vårt team består av en bra mix av IT-supportrar, datatekniker, datavetare och serverspecialister. Behöver du teknisk support gällande installation av DSM och Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365-produkter, Windows-plattformar, användaradministration, uppsättning av skannrar eller allmänna tekniska utmaningar relaterade till dina kollegors arbetsplatser kan du kontakta vårt IT-supportteam.

Vårt IT-supportteam finns redo på +46 (0) 413-573090 eller e-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. När ett supportärende skapas via e-post kommer en supportombud att hantera det så snart en anställd är tillgänglig. Om telefonen används får man räkna med att det kan bli kö då flera personer ofta ringer samtidigt.
Vi har ingen svarstidsgaranti eftersom vi inte känner till omfattningen eller komplexiteten, men 95 % av supportuppgifterna påbörjas inom 30 minuter. Vi strävar alltid efter att hjälpa till så snart som möjligt.
När IT-support kontaktas kommer nedlagd tid automatiskt att dras av från kundens supporttidsbank.
DSM Support
JMA lägger stor vikt vid att våra DSM-supportrar har god inblick i kundernas verksamhet. Därför rekryterar vi ofta medarbetare som har arbetat i branschen i flera år och som har maskinhandelsbranschen "under huden". Vi vet något om hela din installation - det ger dig sinnesfrid.

Vårt DSM-supportteam finns redo på +46 (0) 413-573090 eller e-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. När ett supportärende skapas via e-post kommer en supportombud att hantera det så snart en anställd är tillgänglig. Om telefonen används får man räkna med att det kan bli kö då flera personer ofta ringer samtidigt.
Vi har ingen svarstidsgaranti eftersom vi inte känner till omfattningen eller komplexiteten, men 95 % av supportuppgifterna påbörjas inom 30 minuter. Vi strävar alltid efter att hjälpa till så snart som möjligt.
När IT-support kontaktas kommer nedlagd tid automatiskt att dras av från kundens supporttidsbank.