Vi har stort fokus på att kunna hjälpa våra kunder när det brinner. Vi vet hur viktigt det är att kunna få hjälp i akuta situationer.
Därför har vi supportspecialister redo vid telefonerna hela dagen utan pauser – även under lov, där vi ser till att supporten alltid är bemannad.
Vårt team består av en bra mix av IT-supportrar, datatekniker, datavetare och serverspecialister. Behöver du teknisk support gällande installation av DSM och Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365-produkter, Windows-plattformar, användaradministration, uppsättning av skannrar eller allmänna tekniska utmaningar relaterade till dina kollegors arbetsplatser kan du kontakta vårt IT-supportteam.
Vårt IT-supportteam finns redo på +46 (0) 413-573090 eller e-post
Vi har ingen svarstidsgaranti eftersom vi inte känner till omfattningen eller komplexiteten, men 95 % av supportuppgifterna påbörjas inom 30 minuter. Vi strävar alltid efter att hjälpa till så snart som möjligt.
När IT-support kontaktas kommer nedlagd tid automatiskt att dras av från kundens supporttidsbank.
JMA lägger stor vikt vid att våra DSM-supportrar har god inblick i kundernas verksamhet. Därför rekryterar vi ofta medarbetare som har arbetat i branschen i flera år och som har maskinhandelsbranschen "under huden". Vi vet något om hela din installation - det ger dig sinnesfrid.
Vårt DSM-supportteam finns redo på +46 (0) 413-573090 eller e-post
Vi har ingen svarstidsgaranti eftersom vi inte känner till omfattningen eller komplexiteten, men 95 % av supportuppgifterna påbörjas inom 30 minuter. Vi strävar alltid efter att hjälpa till så snart som möjligt.
När IT-support kontaktas kommer nedlagd tid automatiskt att dras av från kundens supporttidsbank.
Stödet omfattar inte undervisning av personal som har karaktären av utbildning.
I stödfunktionen har inga personalresurser avsatts för att genomföra långsiktiga samtal som har karaktären av konsulthjälp eller utbildning av personal i drift av systemen.
JMA:s stödpersonal har rätt att överlämna/tilta ärendet till konsultassistans om utredningen inte karakteriseras som ett stödärende.
JMA tillhandahåller support för den aktuella versionen av DSM-systemet och, i vissa fall, tidigare versioner av DSM-systemet, förutsatt att slutanvändaren har ett giltigt uppdateringsavtal med JMA.