Skip to main content

DSM HelpDesk

Få en fullständig överblick över kommunikationen med kunderna.

Optimera din försäljning och kundsupport med Freescout Help Desk, som är helt integrerad med din e-postplattform och gör att du kan skapa, organisera och spåra supportbiljetter direkt från din inkorg.


Professionell support till dina kunder.

Med Freescout HelpDesk får du en rad avancerade funktioner, som kan hjälpa till att effiktivisera din supportprocess. 

Upprätta tickets och tilldela till ditt team, prioritera uppgifter och håll koll på prioriteringen av viktiga uppgifter. 

Freescout's automatiseringsfunktioner låter dig upprätta regler och mallar, som automatiserar återkommande uppgifter och spar därmed värdefull tid i vardagen.

Du behöver inte bekymra dig om att ha bristande överblick med detta systemet. Freescouts omfattande rapporterings- och analysfunktioner ger dig analyser på ditt teams effektivitet, trendanalyser mm som ger goda underlag för att fatta verksamhetsrelaterade beslut.

kundeservice online

Fördelar med Freescout Help Desk från JMA

  • Effektiv biljetthantering direkt från din e-postinkorg.
  • Automatisera repetitiva uppgifter för att spara tid och resurser.
  • Bättre teamkommunikation och tilldelning av uppgifter.
  • Omfattande rapportering och analys för att optimera din supportprocess.
  • Skalbar och anpassningsbar lösning som kan växa med ditt företag.

JMA sköter installation och drift. Vi säkerställer drifttiden på din lösning och gör det enkelt för dig att komma igång med din nya Help Desk för maskinhandlare.

Kom igång med Freescout Help Desk idag

Upplev skillnaden det kan göra för din kundsupport och försäljning.
Glöm krånglet med e-postmeddelanden som försvinner och fokusera på att leverera en förstklassig försäljnings- och supportupplevelse.
Kontakta oss idag så hjälper vi dig att komma igång.
 

Vill du höra mer om våra webblösningar?