Skip to main content

DSM HelpDesk

Få en fullständig överblick över kommunikationen med kunderna.

Optimera din försäljning och kundsupport med Freescout Help Desk, som är helt integrerad med din e-postplattform och gör att du kan skapa, organisera och spåra supportbiljetter direkt från din inkorg.


Professionel support til dine kunder

Med Freescout Help Desk får du en række avancerede funktioner, der hjælper dig med at effektivisere din supportproces. 

Opret og tildel billetter til dine teammedlemmer, prioriter dine opgaver, og hold styr på vigtige deadlines. 

Freescout's automatiseringsfunktioner lader dig oprette regler og skabeloner, der automatiserer gentagne opgaver og sparer dig værdifuld tid.

Du behøver ikke at bekymre dig om at miste overblikket. Med Freescout's omfattende rapporterings- og analysefunktioner kan du få indsigt i din supportteams præstationer, identificere trends og tage informerede beslutninger baseret på data.

kundeservice online

Fördelar med Freescout Help Desk från JMA

  • Effektiv biljetthantering direkt från din e-postinkorg.
  • Automatisera repetitiva uppgifter för att spara tid och resurser.
  • Bättre teamkommunikation och tilldelning av uppgifter.
  • Omfattande rapportering och analys för att optimera din supportprocess.
  • Skalbar och anpassningsbar lösning som kan växa med ditt företag.

JMA sköter installation och drift. Vi säkerställer drifttiden på din lösning och gör det enkelt för dig att komma igång med din nya Help Desk för maskinhandlare.

Kom igång med Freescout Help Desk idag

Upplev skillnaden det kan göra för din kundsupport och försäljning.
Glöm krånglet med e-postmeddelanden som försvinner och fokusera på att leverera en förstklassig försäljnings- och supportupplevelse.
Kontakta oss idag så hjälper vi dig att komma igång.
 

Vill du höra mer om våra webblösningar?

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev