DSM-industrilösningen är integrerad med Field Service Management-systemet REEFTmobile ™. En mobil lösning för planering och hantering av externa servicemontörer. Med en app för online-orderhantering på din mobil får du kontroll över tidblad, ärendehantering och fakturering. Orderhanteringsappen innebär att du har en översikt över beställningar och uppgifter både från kontoret och ute i fältet med servicechefer, montörer och andra mobilanställda både online och offline.
De löpande medarbetarna har all information de behöver för att lösa uppgifterna i fältet med sig på sin mobil och rapportera så snart de har slutfört en uppgift.
Genom att samla all information om dina uppgifter online i vår orderhanteringsapp REEFTmobile får du bättre kontroll över tidsregistrering, körning, lagerhantering och materialförbrukning. Du kan kombinera all data, automatisera fakturering och extrahera information till kunder som servicerapporter och dokumentation.
Strömlinjeforma dina arbetsflöden med online-orderhantering och ta bort papper och post-it-anteckningar från både kontoret och de mobila anställda och du minskar risken för fel och dubblering av arbetet. Den digitala servicelösningen eller Field Service Management-systemet underlättar administrationen, montörerna och servicepersonalen, eftersom all information registreras elektroniskt och överförs till det finansiella systemet.
Särdrag
- Ta emot beställningar för tablett, smartphone eller labtop
- Skanna driftstimmar och material
- Skapa nya uppgifter
- Checklistor och foton kan länkas samman
- Kunden kan registrera sig på surfplattan / smartphone
- Sök igenom färdiga uppgifter
- Sök i lager